12 detsember, 2005

10. & 11. detsember 2005 Memmingenis (Kai)


10. detsember - peale hommikusööki küsis Monika, et kas ma tahan nendega Christopheri vanemate juurde kaasa minna.. olin loomulikult nõus, sest mis ma ikka siin kodus olles teinud oleksin ;) Startisime kella 12:30ne ajal ning 45 minuti pärast olime juba kohal. Ees ootasid meid Christopheri vanemad ja venna 3 last :) Lõunasöök.. mõni aeg peale seda tuli sinna ka Christopheri vend koos naisega (nende laste vanemad, kes juba seal olid) sinna.. ja veel mõni aeg hiljem tuli veel ka Christopheri teine vend sinna :) Sõime õhtust ja veidi peale seda hakkasime koju liikuma.
Homme pidavat ka Christopheri kolmas vend oma vanematele külla minema ;) Koju jõudes olin üsna väsinud ja jäin suhtelsielt ruttu magama..


11. detsember - Peale hommikusööki tuli Monika taas (nagu eile) minu juurde ja küsis kas mul on täna pärastlõunal vaba aega. Vastasin, et on ja siis pakkus ta mulle ühte teatripiletit - täna kella 16:00'le etendusele Ulm's -> charles Dickens "A Christmas Carol". Sinnani oli tol hetkel u 3 tundi aega :) kuid siiski olin nõus, sest Monika ise ei saanud minna ja vastasel juhul oleks see pilet kasutamata jäänud. Etendust esitab Ameerikast pärit draamagrupp ja seega ka inglisekeelne :) Monika ütles, et ostab mulle selle tarvis ka rongipiletid. Lõunasöök söödud, Monika viis mind raudteejaama ära ja ostis pileti Memmingenist Ulm'i + andis ka tagasisõiduks vajaliku raha. Kell 14:27 algas mu sõit Ulm'i.. õnneks leidsin teatri väga kiirelt ülesse.. vaid 5 minutit raudteejaamast :) Jäin käiguga vääääääääga rahule!! ..istusin lava ees teises reas :) Peaosaline - vanem meesterahvas - mängis oma osa super hästi!! :)
Tagasi Memmingeni jõudes olid Monika ja Larissa mulle raudteejaama vastu tulnud :) koju jõudes sõin veidi.. ja siis läksin üles enda tuppa, passisin veidi netis ja siis jäin magama....

1 Kommentaarid:

Anonymous Anonüümne arvab...

hehhee, see on umbes samamoodi nagu minuga eelmisel neljapäeval juhtus :D
nimelt võitsin kaks piletit tallinnasse lillepaviljoni Dwight Trible & Life Force Trio kontserdile ja esialgu oli isegi kaasatulija olemas. aga no umbes tund enne väljasõitu tartust otsustas ta ära öelda :S seega läks meeletuks helistamiseks ja orgunnimiseks, et kedagi kaasa saada, sest jah, ei tahtnud nagu kah raisku lasta sellist suhteliselt väärtuslikku piletit. Kui tartuga oli lootus kadunud, hakkasin tallinna tuttvatele helistama....aga ei midagi :( keegi ei saanud ei viitsinud või mida iganes veel. seega lõpuks läksingi sinna suurepärasele kontserdile täitsa üksi :) korra küll tekkis tunne, et kamoon, ma suhtlen vist valede inimestega aga jah, see oli korraks ;)

teisipäev, detsember 13, 2005 7:36:00 PM  

Postita kommentaar

<< Koju


Nimed: Tõnis ja Kai
Asukoht: Tartu

Vaata meie profiili

Tõnise kodulehekülg

NRG 46b

Chicago sõnumid