13 november, 2005

7. - 13. november Memmingenis (Kai)


7. november -> Hmm.. nädalane vaheaeg on juba möödas ja taas on täna mul saksa keele kursus :) Tegelikult oleks võinud see kursus ka vaheajal toimuda.. aga.. aga.. oleks poleks, poleks oleks - eks ;) Ning minu arvates oleks isegi parem, kui see kursus oleks 3 korda nädalas, mitte ainult 2. Tänane lõunasöök oli tatrapuder - nämmu :)

8. november -> kauaoodatud modemi saabumine :P Sain lõpuks enda tuppa, enda arvutisse interneti!! Ema saatis sõnumi, et ta pani paki minu poole teele. Täpsustus: palusin emal mulle saata mõned eesti keelsed ristsõnad, Kasekese kommi, kamatahvlit, tudengi kaart (Hansapank), marineeritud kuuseriisikad (väikesed), kamajahu ning lisaks nendele asjadele soovis Christopher ka paar asja (27. 11 on juba esimene advent ja ühes siinses kirikus, mille nö liikmed Christopher, Monika ja lapsed on, tehakse eraldi nn Baltimaade lauad. Ja Christopher oli nõus Eesti teemalise laua ise katma. Baltimaade lauad sellepärast, et see kirik on ehitatud nende põgenike poolt, kes 1952. aastal Baltikumist Memmingeni elama asusid.)

9. november -> eile oli mul raamatukogust laenutatud 3 dvd tagastamise tähtaeg, kuid kahjuks ei jõudnud ma koduseinte vahelt eriti kaugemale :P aga täna hommikul otsustasin selle tee siiski jalge alla võtta. Mõeldud, tehtud...... kuid kui raamatukogu ukse taha jõudsin, nägin silti --> geschlossen.. tulin siis sama targalt tagasi. Nu tegelikult veidikese targemalt kui minnes, sest sain ju teada, et raamatukogu on suletud :) Tegin endale pilt.ee'sse nö konto, kuhu panin nii vanu kui ka uusi pilte ülesse ja plaan lähiajal veel neid sinna lisada.

10. november -> täna viisin raamatukokku need 3 dvd'd ära. Tubli olen :P

12. november -> Christopheri vanemate külaskäik, ühine lõuna kus räägiti küll enamasti saksa keeles, kuid Christopheri ema tõlkis osad laused inglise keelde ka ;) Väga elav vestlus käis nö robot-muruniitja üle, mis ei vaja muru niitmisel kellegi abi. sain täna Tõniselt käsikirjalise kirjakese :D see pani mind kohe sellele mõtlema, et nädala aja pärast umbes samal ajal istun ma juba rongis mis sõidab Memmingenist Bologna poole ;)

13. november -> Eestis peaks täna ISADEPÄEV olema!! Kõike kaunist kõikidele isadele! Täna tulid Monika vanemad siia külla - lõunasöök. Vestutamise teemaks oli haridus..

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Koju


Nimed: Tõnis ja Kai
Asukoht: Tartu

Vaata meie profiili

Tõnise kodulehekülg

NRG 46b

Chicago sõnumid