27 november, 2005

19. - 26. november 2005 - Reis Riminisse.. Tõnise juurde (Kai)

19. november - äratus kell 05:45.. panin veel viimased vajalikud asjad kotti ära ning viisin koti välisuksele lähemale. Tegin võileivad valmis.. peale seda sõin veidi putru ja jõin kohvet ka ;)

Monika viis mind raudteejaama ära ;) Umbes-täpselt 07:05 olime seal. Ütlesim
e üksteisele veel head aega ning Monika läks siis koju tagasi - magama. Ootasin u 25 minutit rongi saabumist ning täpselt kell 07:34 (minu kella järgi) algas mu sõit Itaalia poole. Esimene ümberistumine toimus Buchloe's -> astusin ühe rongi uksest välja ja kohe teisest sisse :) õnneks oli jah nii, et platvormid olid kõrvuti.. sõit Münchenisse võis alata ;) terve tee olin veidi närvis sealse ümberistumise pärast, sest olin kuulnud jutte, et Müncheni rongijaam on väga suur......... :S kuid kui kohale jõudsin ei olnudki asi nii hull; leidsin ilusasti vajaliku platvormi ülesse :)
09:35 algas sõit Münchenist Bologna poole.. terve tee olin kuueses kupees põhimõtteliselt ihuüksi ;) kui välja arvata järgnev seik..

Trento nimelises peatuses tuli nö minu kupeesse üks noormees.. tundus oma olemuselt veidi kahtlane. Igatahes - ta üritas minuga suhelda ja kui vastasin, et ei räägi itaalia keelt vaid inglise keelt, siis üsna pea läks ta minema :P ilmselt kellegi teise juurde juttu puhuma!! ;)

Bolognasse jõudsin kell 17:00.. Tõnis oli mulle vastu tulnud ning juba vajalikud rongipiletid meie erasiseks nö reisiks ära ostnud. Umbes kell 19:00 jõudsime Riminisse :) Tõnise toanaaber tegi õhtusöögi, kuhu oli nö kutsutud peale meie ja 3 korteris elava inimese veel ka 2 neiut + üks noormees. Peale õhtusööki oli plaan minna kohalikku ööklubisse.. kusjuures see plaan ka teostus :) Magama saime umbes kella 5 ajal hommikul :P

20. november - äratus kella 13:30ne ajal. Tõnis tegi meile hommikusöögi :) Peale söömist läksime kurikuulsasse Rimini randa kust korjasime erinevaid rannakarpe ja krabide moodi tegelasi. Kusjuures need rannakarbid mida korjasime, polnud kõik tühjad.. osadel olid elanikud sees, sest plaanisime millalgi neid ka süüa!! 16:50ne ajal jõudsime korterisse tagasi.. sõime nö lõunat :P paar tundi hiljem käisime rannas jooksmas.. paar tundi peale seda sõime õhtusööki....... tänane menüü nägi ette spagette ja ühed karbid (praetult; vt kõrval olevat pilti ;) mis ennem rannast korjasime :) kusjuures -> üllatavalt hea maitsega olid!!

21. november - Tõnise toanaabri sünnipäev - 21. Äratus 07:30. . sõime ja lippasime raudteejaama, et oma Bologna-tuuri tegema hakata ;) üsna pikalt jalutasime ringi (seal on tõesti palju vaadata), tegime pilte , jõime tassikese kohvet jne.. Selle aja jooksul, mis me Bolognas ringi liikusime, kohtas Tõnis 4 inimest, kellega ta varem ühel keelekursusel osalenud oli :) õhtul läks väljas üsna jahedaks.. tagasiteel Bologna raudteejaama poole ostsime Tõnisele salli kaela ümber. Tagasi läksime kella 18:39se rongiga, koju jõudes sõime veidi ja vaatasime täna tehtud pildikesi/videosid. Õhtusöögiks olid muide taas karbid.. välimuselt nägid nad välja nagu need teod, mida ka Eestis osta saab ;)

Kell oli veidi 12 p.m. läbi, kui Tõnise korterinaabrid tulid potikaasi kokku lüües ja vahuveini pudel käes, sinna tuppa kus me olime.. lisaks kõlas veel sünnipäeva laul ka!! :) Toimus õnne soovimine ja siis läksime nendega kööki kaasa.. vahuveini jooma. Peale seda läksime magama...zzzzzzzz

22. november - äratus 10 ajal, sõime punud täis ja läksime taas Rimini tuurile.. seekord olid huviorbiidis vaatamisväärsused ;) Kella 14ne ajal tulime korraks korterisse tagasi, et midagi hamba alla saada.. peale sööki panime juba tehtud pildid arvutisse ning läksime õue tagasi.. hommikul oli tegelikult üsna jahe ja veidi vihmane ilm, kuid kui nö linna keskusesse jõudsime, siis enam ei sadanud ja taevas oli näha helesiniseid pilvekesi ja päike tuli ka pilvete tagant välja :) Õhtuks läks ilm tõeliselt koledaks - selles mõttes, et sadas hoovihma ja tuul oli väga tugev!! Täna õhtul, peale õhtusööki, maiustasime kastanitega :) need on teistsugused, kui Eesti looduses kohata võib.. maitselt meenutasid lõõkes tehtud kartuleid (nö tuhakartul)... kõrvale jõime head punast ning magusat veini :)

23. november - ärgates oli ikka veel samasugune ilm nagu eile õhtul.. algselt plaanitud Rimini vaatamisväärsuste tuuri lõpule viimine jäi täna ära. Veetsime terve päeva toas olles.. Õhtul tulid Tõnise toanaabrile 2 neiut külla (endised töökaaslased).. ühine pidulik õhtusöök 7'le!! 00:30ne ajal läksid Mariano, need 2 neiut ja Stefano (samuti Tõnise korterinaaber) kuhugile ööklubisse.. meie aga pugesime siis põhku :)

24. november - algne äratus oli kell 08:30, kuid nö päris üles ärkamine leidis aset alles 10-11ne ajal. Õues oli tegelikult suht jahe ja veidi tuuline ilm, kuid tegin siiski Tõnisele ettepaneku San Marino Vabariiki (Riminist 24 km) minna ;) mõeldud.. tehtud!! Läksime sinna 14:30se bussiga ja mida lähemale jõudsime, seda suuremad lumehanged olid 8) Kohale jõudes ootas meid ees -2 kraadine õhutemperatuur ja ülespoole liikudes oli isegi -5!! Kusjuures see on väga harv juhus, kui seal nii külm (-5) on.. tõsiselt külm oli.. lumehanged olid u 60-70 cm kõrgused. Saime enne tulekut Riminis asuvast I-Punktist brožüüri San Marino kohta; koos vaatamisväärsuste kaardiga ja selle järgi me seal liikusimegi. Tagasi tulime kella 17:00se bussiga..
Kindlasti tahaks siia tagasi tulla, kuid siis juba soojemal ajal.. ilmselt oleks seal kevadel väga ilus ;)

Koju jõudes tegime endale süüa, peale seda läksime Tõnisega tema (ja Mariano) tuppa täna tehtud pilte vaatama. Veidi aja pärast tulid sina ka mariano ja Stefano.. Mariano avaldas soovi, et Tõnis võiks mõned eesti keelsed laused paberile kirjtuada ja nemad Stefanoga proovivad neid kõva häälega lugeda :P päris vahva oli seda kuulata.. nalja ja naeru oli kõigil küllaga :)

25. november - ärat
us algselt 09:30.. lülitasime äratuse välja ja põõnasime kella 11:15ni edasi. Tegelikult ärkas see kell Tõnis.. mina jäin edasi magama.. kui Tõnis hommikusöögi valmis sai, siis ärkasin ka mina ülesse :P see juhtus umbes-täpselt 11:40ne ajal. Sõime punud täis.. õues tundus olevat üsna hea ilm - otsutasime täna oma Rimini vaatamisväärsustega tutvumise tuuri lõpuni viia :) 13st kuni kella 18ni käisime ringi ja klõpsisime pilte teha, polnud isegi aega lõunasöögi ajaks korterisse sööma minna -> ostsime poest saia, piima ja viilutatud juustu ning sõime neid amfiteatri varemete juures :P 19:15 otsustasime minna poodi, et mulle homseks söögipoolist teele kaasa osta.. ning lisaks oli ka kastanite soov ;) Üritasime minna kokkuvõttes 3 poodi, mis kõik pandi kell 20:00 kinni.. läksime korterisse tagasi.. siis meenus Tõnisele, et üks pood peaks veel lahti olema (vähemalt kella 21ni) läksime siis lähimasse bussipeatusesse, et veel enne sulgemist kohale jõuda :) jõudsimegi.. ja üsna napilt.. õnneks!! koju jõudes tegi Tõnis meile õhtusöögi.. Magama saime kell 02:20ne ajal.. veidi hilja, arvestades homset varajast äratust.. lähen ju Memmingeni tagasi..

26. november - äratus kell 06:00.. Tõnis tegi varajaseks hommikusöögiks omletti :) sõime punud täis, panime õueriided selga ja asusime raudteejaama poole teele.. Jätsime Tõnisega selleks korraks hüvasti.. kurb oli.. kuid hea on see, et juba jõulude ajal näeme taas ;) 07:25 istusin juba rongis..
07:34 algas sõit Riminist Bologna poole.. kell 09:00 olin kohal. Nüüd oli mul ülesanne leida üles raudteejaama I-Punkt, sest ei teadnud milliselt plavormilt väljub rong Bolognast Münchenisse.. leisin selle ülesse ja minu üllatuseks ei rääkinud too meesterahvas inglise keelt, kuid õnneks sain siiski sealt veidi infot.. tol hetkel veel ei teatud, millisele platvormile mul minna tuleb.. pidin jälgima seinal olevat suurt tablood, kuhu ilmusid saabuvate ja väljuvate rongide ajad + platvormi numbrid.. :)

Rong Bolognast Münchenisse väljus
10:43.. võrreldes tulekuga, oli seekord väga palju rahvast.. igas kupees oli vähamalt 4 inimest. Leidsin endale koha.. nr 71 :P Ühel hetkel avastasin, et rong on 15 minutit õigest ajast maas.. :S siis tekkis peas väike ärevus - teadsin küll järgmise platvormi numbrit, et kuhu Münchenisse jõudes minema pean.. aga aega oli vaid 5 minutit, et õigesse kohta jõuda. Kohe kui rongist maha sain, siis hakkasin jooksma, et järgmisele rongile jõuda.. kuigi õues oli külm õhk, ei mõelnud ma jooksmise hetkel nö õigele hingamisele ja tundsin kuidas kurk on veidi valus.. igatahes - suure kiiruga jõudsin õige platvormi juurde.. ja oh nalja :P siis teavitati, et see rong läheb teise platvormi pealt.. kusjuures see teine platvorm asus üsna selle kõrval, kuhu saabus minu eelmine rong.. nii ma siis jalutasingi tagasi :) rong oli juba ees.. tegin paar kiiremat sammu ja sisenesin esimesest lahti olevast uksest. See oli jalgrataste jaoks mõeldud vagun mis oli pungil purjus ja suitsetavaid jalkafänne :S ega see mulle eriti ei meeldinud.. pidin 1,5 tundi selles "ägedas" suitsu haisus veetma.. niikaua sellepärast, et ka nemad istusid Buchloe's teise rongi ümber --> ka nemad sõitsid Memmingeni!!

19. novembri hommikul ütles Monika mulle, et ma helistaksin kui Memmingeni tagasi jõuan ja nad tulevad mulle siis järgi. Aga.. aga.. ma ei helistanud, sest peale sellist sõitu vajasin ilmtingimata värsket õhku.. hakkasin tasapisi koju jalutama ja koju jõudes oli nii hea näha, et Larissa ja Anja olid minu saabumise üle väga õnnelikud. Anja hakkas kohe rõõmust hüppama :) Monika ja Christopher ise olid kusagil sünnipäeval ja Christopheri vanemad olid õhtul tüdrukutega.. vestutasime veidi ja jõime Chr. ema ja Larissaga sooja teed. Mõne aja pärast tulid ka Mo. ja Chr. koju.. rääkisin paari lausega oma reisikesest ja siis nemad sellest, mida nad ise selle nädala jooksul teinud olid :) sain teada, et nad ostsid mulle lennupiletid ära -> Münchenist Tallinnasse ja tagasi. Eesti poole hakkan siis liikuma 23. detsembril ning tagasi 06. jaanuaril :) veidi peale selle info teada saamist läksime kõik ää magama.......