06 detsember, 2005

06. detsember 2005 - Memmingenis (Kai)


Hommik nö tavaline -> äratus 07:34, lastele hommikusöögiks pudru valmistamine ja siis lasteaeda minek.. kusjuures taas autoga ;) ise tulin kiirelt koju tagasi, sest kõht oli tühi.. tegin ka endale putru!! Umbes-täpselt kella 10:30ne ajal sõitsime Christopheriga linna, et saada mulle tööluba.. põhjus, miks mul seda juba varem polnud on nimelt see, et siia tulles ei osanud ma sõnakestki saksa keelt.. aga, aga.. see oskus oli just väga vajalik; tänaseks olen ma keelekursusel käinud 2 kuud ja seekord sain sellega hakkama :) Homme ajab Christopher mu elamisloa asja ka korda ning siis on paberimajandusega selleks korraks kõik :)
Kella 15:30ne ajal läksin trenni ;) võtsin täna fotoaparaadi kaasa, et tagasiteel pildistada jõulukuuskede müügiplatsil olevat suurt jõuluvana!!
Täna peale õhtusööki.. küsisin Monika ja Christopheri käest, et kui tihti Saksamaal päkapikud käivad.. ja sain endale suht üllatava vastuse :P ainult ühel öösel 05. detsember vastu 06. detsembrit!! võttis kohe muigama, sest Eestis ju käivad päkapikud tavaliselt igal õhtul :)

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Koju


Nimed: Tõnis ja Kai
Asukoht: Tartu

Vaata meie profiili

Tõnise kodulehekülg

NRG 46b

Chicago sõnumid