19 oktoober, 2005

21. september - oktoobri keskpaik 2005 Memmingenis (Kai)

21. september oli see päev, mil hakkasin käima jõusaalis ;) Ise olen väga rahul, sest tänu sellele on mul iga teise päeva teine pool sisustatud.

Alates septembrikuu 26. kuupäevast käin ma keelekursusel. Esialgu käisin ma esimeses grupis, kuid 10. oktoobrist läksin üle teise gruppi. Toimumise kuupäevad jäid samaks, muutus vaid kellaaeg – 19:30st kuni 21ni (Eesti aja järgi 20:30st – 22ni). Muutuse põhjustas asjaolu, et esimeses grupis liiguti edasi liiga aeglaselt. Näiteks, kui ma 10. oktoobril osalesin mõlema grupi õppetöös (et näha võrdlusmomenti), siis esimese grupis olime me 1. peatüki keskpaigas, teises aga alustati juba 3. peatükki. Hetkel olen ma oma otsusega gruppi muuta, väga rahul. ;)

Nüüdseks olen siin olnud juba 1 ½ kuud.. ja ma saan juba saksa keelest aru. Monika ja Christopher räägivad minuga lihtsamat teksti nüüd juba saksa mitte, inglise keeles ;) Äratundmisrõõm on suur :) Hetkel jääb puudu vaid minu julgusest seda võõrast keelt purssida :P – tean päris paljusid sõnu, kuid lihtsalt ei julge veel rääkida..... kuid küll ma end varsti kokku võtan ja rääkima hakkan ;)

Umbes-täpselt 3 nädalat tagasi said Monika ja Christopher rõõmustava uudise - nad saavad endale kolmanda lapse ja seda siis juunikuu algul :D seega - kamina näen teda!! ;)

0 Kommentaarid:

Postita kommentaar

<< Koju


Nimed: Tõnis ja Kai
Asukoht: Tartu

Vaata meie profiili

Tõnise kodulehekülg

NRG 46b

Chicago sõnumid